17 Temmuz 2012 Salı

İngiltere, follow us!

İngiltere'de eğitim sisteminde değişiklik yapılacakmış. Beş yaşındaki çocuklara basit matematik işlemleri öğretilecekmiş.
http://www.telegraph.co.uk/education/educationnews/9323340/Children-go-back-to-basics-in-maths.html
Diyorum size bizi takip ediyorlar :)
Bence anne karnından başlanmalı...
Annenin karnına iki defa vurursunuz sonra iki defa daha vurursunuz en son dört defa daha vurursanız çocuk 2+2=4 olduğunu öğrenir. Bunu günde 16 defa uygularsanız çocuk direkt "dört" diyerek dünyaya gelir.
Tabi ki aptal olmazsa ve 2-2=4 diye farklı sonuçlara ulaşmazsa...
Acaba diyorum anne karnındaki yumurta ve babaların spermlerini eğitmekle mi başlasak?
Eğitim yaşının düşme nedeni kontrol edilemeyen nesiller.
Kontrol edemiyorlar çünkü eğitim sistemi tamamen çağ dışı!