2 Eylül 2009 Çarşamba

Veterinerlik notları

Henüz internet yaygın kullanım da değil.
Telefonla kayıtların ne zaman başlayacağını sordum ve telefondaki kişi "Eylül'de" dedi.
Kim dedi bilemiyorum?
Ben de Mersin'deki arkadaşları örgütleyip Kars'a doğru yola çıktık.
Doğruymuş...
Kayıtlar Eylül ayındaymış ama öğrenci kayıtları...
İkinci sınıfa geçen bizler için "ders kayıtları" Ekim'de başlayacakmış.
Erken geldikleri için Ahmet ve İlyas bana çok kızdılar. Ama ben şimdi eşimle o zamanlar tanıştım. O zamanlar eşim birinci sınıftaydı ve öğrenci kaydında gelmiş, kaydı yaptırmış ve ders kayıtlarına kadar Kars'ta kalmıştı.
Öğrencilerin çalıştığı "çalışma odası" boştu. Yıl içerisinde kalabalık olan ve çalışmak için bizlere sıra gelmeyen salona girip fırsat bu fırsat bir fotoğraf çektireyim dedim. Bir daha bana masa düşmeyeceğini düşünmüştüm.
Dönem başında biri bir kitap bırakır, o masa onun olurdu. Siz ders çalışmak için o masayı seçince şahsına hakaret sayar ve "sen benim masama oturmakla ne demek istedin?" diyerek hır çıkarırdı. Neyse ki artık benimde yurtta ders çalışırken çekilmiş bir fotoğrafım olacaktı.
İşin ilginç yanı çalışıyor görüntüsü veren o notlar geçen yıllardan masalarda kalmış notlardı ve veteriner notlarıydı.